Het begin - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Danny Roelofs - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Danny Roelofs - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Danny Roelofs

Blijf op de hoogte en volg Danny

16 Juni 2016 | Spanje, Burgos

buenos dias,

Woensdag 15 juni. Dé dag dat het avontuur ´eindelijk´ (al moet ik eerlijk toegeven dat ik wel een aantal keer heb gedacht; als ik nu uitglij in de douche dan......) zou gaan beginnen. Na zondag nog één keer met de fam gebbqt te hebben was het aftellen geblazen. Woensdagochtend ben ik met Hemmie en Vera naar Weeze gereden om vervolgens naar Santander te vliegen. Eenmaal in Santander voelde het al veel fijner om hier te zijn en begon het servival gevoel op te spelen. Vanuit Santander ben ik met een lange afstand bus naar Burgos gereden. Gelukkig arriveerde ik +- 2 uur eerder dan gepland (met veel moeite mijn busticket om kunnen zetten), waardoor een slaapplek zoeken heel erg makkelijk ging. IK heb geslapen in een MEGA hostel. Voor slechts 5 euro kon ik daar al overnachten. Het was er tegen mijn verwachting in super schoon en ik lag maar met 5 mensen op een slaapzaal. Helaas voor mij snurkte 3 van 5 mensen en helpen mijn oordopjes toch niet zo goed als gehoopt. Ik zal nu nog een dag in Burgos verblijven om hier wat rond te lopen en morgen zal ik dan toch echt beginnen met lopen. Op de eerste loopdag heb ik 19,8 KM gepland en zal mijn volgende verblijfplek Hornillos del Camino zijn.

Tot het volgende bericht.

Liefs,
Danny

  • 16 Juni 2016 - 23:22

    Rob Sweebe:

    Goed te horen dat de vliegreis en de 1e dag in Spanje goed is verlopen. Verstandig om de beentjes in Burgos los te houden. Zoek morgen jouw eigen cadans op weg naar Hornillos.
    Toi, toi, bon camino. Groet Rob.

  • 17 Juni 2016 - 14:17

    Daniel:

    Zwagert!

    Goed om te lezen dat alles voorspoedig verloopt. Je schrijft leuk man! Ik ga je volgen. Veel plezier op je mooie reis. Groetjes Daniel

  • 17 Juni 2016 - 14:21

    Claudia:

    Nou broertje, je avontuur is begonnen! Zo lang naar uitgekeken, zo lang voor getraind en nu ben je daar! Niet denken maar doen, zo ben je en daar ben ik stiekem best wel eens jaloers op! Geniet van ieder moment en volg je hart. Ik hou van jou! X Claudia

  • 17 Juni 2016 - 15:11

    MacGyver:

    Hoi Dan, zo te lezen gaat alles volgens plan.Loop het tempo wat jou het beste uitkomt,en neem op tijd je rust dan haal jij het zeker. Hoop dat het weer een beetje mee werkt

  • 18 Juni 2016 - 15:08

    Helen:

    Geweldig Danny, prachtige start!
    Inderdaad niet alleen woorden maar ook daden,
    Go with the flow

  • 18 Juni 2016 - 20:34

    Hemmus:

    Geweldig om te lezen. In gedachte zie ik je lopen. Extra leuk voor mij om de plaatsnamen allemaal weer te horen. Komt mijn film ook weer terug. Zet m op jongen en geniet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danny

Actief sinds 10 Juni 2016
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 2138

Voorgaande reizen:

15 Juni 2016 - 31 Juli 2016

Te voet naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: