Te voet naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Danny Roelofs - WaarBenJij.nu Te voet naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Danny Roelofs - WaarBenJij.nu
Te voet naar Santiago de Compostella

Hallo allen,

Woensdag 15 juni is het dan zover. Ook ik zal (net zoals mijn vader) de reis naar Santiago de Compostelle af gaan leggen. Mijn start zal in Burgos zijn en mijn streven is om deze reis binnen 35 dagen te voltooien.

Door middel van deze site zal ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Danny

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2016

Loopdag nummer 4

16 Juni 2016

Het begin
Danny

Actief sinds 10 Juni 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2152

Voorgaande reizen:

15 Juni 2016 - 31 Juli 2016

Te voet naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: